zondag 21 september 2014

Joepie…. Pakjes tijd!

Vandaag is het zover! Pakjes openen! We mochten ze al openen om 00.01 op 21 september. Maar dat heb ik spijtig genoeg niet gehaald. Dus heb ik mijn pakje eindelijk deze ochtend geopend!

Er zaten twee kussen is waar je een zakje hebt voor een boekje in te doen. En ook twee lussen om ze te kunnen dragen. Maar er zat ook een juliette in voor mij met een first aid kit :) zakdoekjes, een gommetje, een pijnstiller, een snoepreep, een handgel, oordopjes en een geodriehoek! En wat een leuke briefjes! (Die ik zelf vergeten meesteken ben met mijn swapje :s )


De jongste heeft zijn kussen al goedgekeurd!


Omdat mijn swapje haar pakjes al heeft geopend… Kan ik ze hier ook posten…

Dit zat in de doos en mochten ze allemaal openen.


En dit was wat er in de pakjes verstopt zat… En daar heb ik Angélique, haar man en dochter mee blij gemaakt. 


De tutorials komen nu ook online… Na al enkele weken in concepten te staan :) Zal elke dag iets plaatsen :) Zo zijn we toch een weekje zoet…

Veel plezier
Nathasja

Moesten jullie er ook interesse in hebben… Dit is de link naar de groep.






3 opmerkingen:

  1. bedankt dat jij mijn swapje wou zijn. we zijn allemaal blij met onze geschenkjes. Vanaf nu mag jij altijd mijn swapje zijn hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo te zien ben jij ook heel hard verwend geweest van jou swap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig he die swapperdeswap! :D
    Zo te zien ben jij ook heel blij met je swapje? Het zijn zo te zien super mooie dingen!
    Wel jammer dat je kopjes voor Angelique stuk zijn gegaan :( Maar zoals ze zelf zegt; ze kan er nog heerlijke lekkernijen opleggen! :)

    Geniet van je swapje!

    Liefs

    Unique Marieke (www.uniquemarieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen