zondag 25 mei 2014

zomerse slaapzakjes

Het warme weer heeft ook voor warme kamers gezorgd. Vandaar dat ik twee nieuwe slaapzakken heb gemaakt voor mijn kleine jongen.

Heb de werkwijze gevolgd van de site kiind.
Heb dus niet zoveel foto's met al de tussenstappen. Maar wel al een voorlopig resultaat.

Had een molton laken gekregen van mijn moeder, en dacht die kan ik gebruiken voor slaapzakken.

Deze slaapzak is een dubbele.


Wou een beetje versiering maken op de armen, maar valt niet zo op.


Als  afwerking heb ik een biaisband gebruikt rond de nek.



Maar vond het wit en die enkele toetsen toch nog een beetje flets, vandaar heb ik ze voorlopig elk in een kleurtje geverfd.
De blauwe heeft enkele kringen, gemaakt door een touwtje te spannen.


Mijn ideeën zijn, op de groene slaapzak ga ik allemaal salamanders, kikkers en/of  slangen flocken. Op de blauwe komen visjes. Wat denken jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten