zondag 5 oktober 2014

Oei schat… Ik heb niets om aan te doen...

Vandaag was het babyborrel van Estel. En heb deze week zitten denken en mijn kleerkast zitten overlopen… Wat ga ik in hemelsnaam aandoen?
Dan heb ik maar mijn (immense) stoffenkastjes opengetrokken om te kijken wat ik allemaal heb en wat ik kan maken.
Een kleedje voor mezelf maken… Dat was toch de bedoeling toen ik mijn machientjes kocht…
En ja mijn eerste kleedje is realiteit…
Op de babyborrel heb ik ook alleen maar complimenten gekregen! Leuk!
Mijn eerste kleedje is een succes!



Het gehele plaatje…



De lisan-mouw… (kan misschien verkeerd zijn.. want deze morgen waren ze verschillend. Elk naar een andere kant.. Dus heb ik er gewoon eentje losgemaakt, 'gedraaid' en vast genaaid.) Maar ik was zo verliefd op die mouw toen in die in LMV zag. Wou die zeker eens gebruiken… het kleedje zelf stond me niet zo aan.. ieder een andere smaak.

Een paspel op de taille en aan de hals.

Ook paspel aan de rug en aan de nek.


Close-up…


Ik heb het patroon van het retrokleedje ( van het Femma boek) gebruikt maar wel wat aangepast aan de hals uitsnijding…  En ik heb de mouwen van het Lisan-kleedje ( La Maison Victor) gebruikt.. 
stof is van Soft Cactus Puzzled Milly

En wat denken jullie ervan? Kan ik er nog zo'n maken? Of moet ik toch iets aanpassen?
Dank je!

Nathasja

8 opmerkingen:

  1. Het staat je heel mooi! Ik zou zeggen: ga er nog eentje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer mooi, alleen mss nog een keertje extra strijken de volgende keer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foto is pas 's avonds getrokken na het feest… Maar hij was kreukvrij toen ik vertrok :)

      Verwijderen
  3. Super en nog eens bedankt voor het super kado! Jij hebt echt talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Olala heel mooi kleedje hoor.Je moet zeker nog kleedjes maken

    BeantwoordenVerwijderen