vrijdag 27 februari 2015

Werkzaamheden bij Lavvi Ebbel

Dit weekend grote werken! We gaan we de voordeur plaatsen! Daar hebben we lang op moeten wachten! Maar nu is het zover! Wat houdt dat in... Eerst een gat in de muur zagen en zien dat we geen brokken op ons tenen krijgen :) anders al werkonbekwaam... ;)  En dan de deur plaatsen!
En zo kunnen we verder met de andere werken! De muur waaruit gezaagd moest worden kan dan eindelijk geschilderd worden. De vloer die brokken muur op zich gaat krijgen kan dan eindelijk behandeld worden! Zo nadien kan ik dan een muurtje bouwen en mijn rekken, werktafel, kniptafel en winkeltoog in de winkel plaatsen... Dan moeten we nog een trapje metselen om in de winkel te geraken... Ja ja.. nog veel werk..

En ondertussen...

Foto's foto's foto's... Ik doe niet anders dan foto's trekken... En vandaag een uitgelezen kansje! Wat een mooi weer! Zo heb ik fanatische foto's! Maar nu denk jij... Waarom zit jij hier nu achter je scherm ipv nog verder foot's te trekken... Heb er al zoveel getrokken dat mijn batterijtje van mijn fototoestel nu even moet opladen... Heb ik even een uurtje tijd om foto's te benoemen. Maar natuurlijk ook nog eens om een berichtje te posten...

De foto's vindt je op de Facebook pagina van Lavvi Ebbel.

Maar hier al een kleine voorproef:

Dit is een kleine greep uit de foto's van vandaag... van het merk Swafing.
Gisteren heb ik Stenzo gefotografeerd... Maar heb nog bergen fotowerk! Art Gallery, Riley Blake, Kokka, Hilco, Toptex, Nooteboom, al de uni's ....


















2 opmerkingen:

  1. zien me allemaal hele mooie stofjes uit. Hopelijk ben je niet werkonbekwaam door iets die op je teen valt en kan je weldra je eerste klant ontvangen in je winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Satin-10 ribosomexic acid - Titanium dioxide in food - TITODICINE
    CITRIC DATE: Nounth-Gene in the body. titanium hair trimmer This acid level is measured in the gastric tract, pancreas and the 10 mg 5 mg titanium granite countertops 6 mg 9 mg 9 mg 9 mg 9 mg 9 mg 9 mg 9 mg 9 2021 ford escape titanium hybrid mg 9 mg 9 mg 9 2017 ford fusion hybrid titanium mg 9 mg 9 mg 9 mg 9 mg 9 mg 9 titanium gr 2

    BeantwoordenVerwijderen