dinsdag 3 februari 2015

Kleine voorverkoop...

Ja dat is wel nodig een kleine voorverkoop... Want mijn huis geraakt stilletjes aan overvol! Waar blijft mijn verwarming en voordeur toch!! Het huis geraakt stilaan vol maar mijn rekening is bijna leeg... Waardoor ik al een kleine voorverkoop wil doen. Het is niet veel... Het is nog geen stof.
Maar in zo'n vol huis kan ik niet aan al mijn rollen. En dat is dus niet optimaal werken. Vandaar zijn het tasjes... Waar ik zo verliefd op ben. En heb er toen ineens meer besteld om ze te verkopen aan nog andere liefhebbers...

Je kan ze voorlopig bestellen op
https://www.facebook.com/pages/Lavvi-Ebbel/

Daar vind je ook de volledige beschrijving en prijzen.

Er zijn 8 zwarte vossen. 4 groene vossen. 7 bruine vossen en 2 mint vossen.










Hier zijn er 6 vosjes van.





Alles 21 euro inclusief verzending binnen België.

Laat maar iets weten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten