dinsdag 17 januari 2017

Stoere jongens!!!

Mijn oudste zoon mag van dit jaar naar de Chiro gaan. Zo heb ik ook in de jeugdbeweging gezeten en ben zelfs leiding geweest! Dus ik wou dit leventje zeker aan hem meegeven. En hij heeft de smaak te pakken! 

Maar nu er zo'n winterprik aankwam, vond ik het toch wel wat koud om in een short naar de Chiro te gaan. 
Toen ik de laatste Ottobre (1/2017) opendeed, werd ik instant verliefd op broekje nummer 17. Zo die nonchalante broek is zowel stoer als comfortabel. En dat heb je toch wel nodig in de jeugdbeweging!

Zo heb ik dan 2 broekjes gemaakt. Een voor hem en de andere voor zijn beste vriend F!
Wat gaan die 2 er mooi uit zien in de volgende ronde!

Wanneer ik het broekje aan de mama van F gaf, zag juist hun leider het broekje. Ook hij vond hem super! En hij schrok dat hem helemaal home made was... een verborgen talent die zeker wel eens gebruikt zal worden eens ze dat weten! Maar dat doen we met plezier! 

Ziehier het eindresultaat van mijn werk! 

     Het totaal beeld.


    In de zak heb ik fleece gestoken, zodat ze koude handjes kunnen opwarmen.


De broek is gemaakt in Napoli jogging van Lavvi Ebbel. Dat is een super zachte aaibare harige jogging, die heel lekker warm is. En dat hebben we aan de binnenkant gestoken.


En niet vergeten... het logo van de Chiro zelf, maar ook hun stoere groep logo!!

Ben er zelf best fier over! Een zeer snel leuk broekje. Nu moeten zij er nog veel plezier in hebben! 

Alvast merci!



 

1 opmerking:

  1. Ik wil Lapo Micro Finance bedanken voor het verstrekken van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik een lening probeerde te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 23.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als je vandaag een echte geldschieter nodig hebt, neem dan contact op met Lapo en laat je niet misleiden. Neem contact op met e-mail: lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen