dinsdag 14 april 2015

Ze zijn er....

Ja ja.... Ik kan niet blijven wachten tot mijn webshop online is...
Maar mijn strijkapplicaties zijn er!
Sommige creaties zijn van mij, anderen zijn creaties onder contract... Maar ze mogen er allemaal zijn!

Ze hebben allemaal de vaste prijs van € 5,20.
De grootte van de applicaties is verschillend, maar ligt ergens tussen de 8cm x 20cm.
Dat kan kleiner zijn dan 20cm en dat kan groter zijn dan 8cm!

Maar hier zijn ze...
Op mijn Facebook pagina of op mail kan je ze bij me bestellen!
De actie 4 voor 20 euro geldt ook hier!










































Ik heb er nog enkele... mijn eerste creaties





Maar heb er nog 2 met een hond, maar die staan niet op deze pc...

Veel uitzoekplezier!

Groetjes
Nathasja



Geen opmerkingen:

Een reactie posten